Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Visās Pasta nodaļās varēs norēķināties ar kartēm

Uzlabojot pasta pakalpojumu sniegšanas funkcionalitāti un pieejamību, Latvijas Pasts īsteno jaunākās paaudzes maksājumu karšu termināļu ieviešanu visās pasta nodaļās. Šobrīd ar maksājumu kartēm iespējams norēķināties jau 354 pasta nodaļās pie 570 klientu apkalpošanas kasēm, bet līdz 2019.gada novembrim termināļus plānots izvietot arī pārējās darbavietās, tādējādi kopumā aprīkojot 600 darbavietu visās vairāk nekā 370 pasta nodaļās.

Ar jaunākās paaudzes maksājumu karšu termināļiem patlaban aprīkots jau 570 darbavietu, taču pilnībā ar ierīcēm aprīkot 600 darbavietu vairāk nekā 370 pasta nodaļās plānots līdz 2019.gada novembrim. Maksājumu karšu pieejamības nodrošināšana visās Latvijas Pasta nodaļās sākta līdz ar jau noslēgušos pasta tīkla tehnoloģiskās modernizācijas projektu, ieviešot mūsdienīgas kases sistēmas un elektroniskā paraksta ierīces par reģistrēto sūtījumu saņemšanu.

Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns uzsver: “Mūsu skatījumā būtiskākais ir fakts, ka pasta nodaļu aprīkošana ar jaunākās paaudzes termināļiem, kas ļauj norēķināties arī ar bezkontakta tehnoloģiju maksājumu kartēm, uzlabo pakalpojumu pieejamību un paātrina klientu apkalpošanas ātrumu ne tikai pilsētās, bet arī lauku reģionos. Ar maksājumu kartēm varēs norēķināties pilnīgi visās Latvijas Pasta nodaļās – no mūsu klientiem reģionos jau esam saņēmuši atzinīgas atsauksmes, jo viņu vajadzības un pieprasījumu izvirzījām kā prioritāti.”

Jaunie maksājumu karšu termināļi tiek nodrošināti sadarbībā ar akciju sabiedrību Banka Citadele.

Latvijas Pasts 2019.gadā turpina savu pamatdarbības veidu attīstīšanu, īpašu uzmanību veltot rentabilitātes un kvalitātes paaugstināšanai, darba organizācijas uzlabošanai, procesu automatizācijai un digitalizācijai. ​

Vietējās ziņas