Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Saldējums veikalos “izkūst” ātri

Svelmē palielinās kāre pēc saldējuma un vēsa dzēriena, kas ir plašā sortimentā. Alūksnes SIA “Tornis DT” izpilddirektore Aleksandra Tabolkina secina, ka uzņēmuma veikalos atvēsinošo produktu patēriņš pieaudzis gandrīz uz pusi.

“Vasaras karstajās dienās, protams, vienmēr vairāk pērk saldējumus, minerālūdeni, limonādi vai “Coca colu”, taču tagad tas ir sevišķi jūtams. Turklāt nevarētu teikt, ka izvēlas tikai lētākos saldējumus. Iecienīti ir “Rūjienas saldējuma” un “Rīgas piena kombināta” saldējumi, kas ir garšīgi. Savukārt dzērieniem nav prioritātes, izvēlas gan minerālūdeni, gan limonādi, gan citus dzērienus, turklāt dažādus: “Mangaļus”, “Everestu”, kā arī citas markas,” stāsta A.Tabolkina.

SIA “Alta S” valdes priekšsēdētāja vietniece Asja Šķepaste uzskata, ka Alūksnē saldējuma un dažādu dzērienu pastiprināta iegāde nav tik ļoti jūtama kā lielajās pilsētās. “Protams, vasarā vairāk pērk saldējumu un limonādes. Sevišķi tas ir manāms tādu lielu sporta pasākumu laikā, kādas bija orientēšanās sacensības “Kāpa”, un brīvdienās, kad vairāk cilvēku ir pilsētas centrā. Taču ikdienā nav nemaz daudz to, kuri skrien uz veikalu pēc saldējuma. Taču, protams, ir arī tādi, kuri vēlas atvēsināties ar saldējumu,” saka A.Šķepaste.

“Maxima Latvija” pārstāve Rūta Grikmane apkopojusi informāciju, kurām precēm palielinās pārdošanas apjoms kopš jūnija beigām. “Salīdzinot maija pēdējo nedēļu, kad bija vēss laiks, ar jūnija pēdējo nedēļu, kad gaisa temperatūra strauji paaugstinājās, vērojama tendence, ka vairāk pērk dažādus augļus un ogas, sevišķi saldos ķiršus, aprikozes, nektarīnus un persikus, kā arī arbūzus. Vasaras iecienītākā kāruma – saldējuma – pārdošana palielinājusies par 96 procentiem mazos iepakojumos un par 86 procentiem – lielos iepakojumos,” komentē R.Grikmane. Lielāks ir arī pieprasījums pēc piena produktiem. Rūgušpiens tiek pirkts par 160 procentiem, bet piena dzērieni – par 20 procentiem vairāk. Lai gan iedzīvotāji auksto zupu gatavošanai izmanto kefīru, tā pārdošana palielinājusies tikai par 8 procentiem. Ievērojami lielāks ir arī pieprasījums pēc ledus gabaliņiem.

Vietējās ziņas