Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pleskavas ielā vēl joprojām novērš bojājumus

Pleskavas ielas atjaunošanas otrajā un trešajā projekta kārtā rudenī uzklātā asfalta segums pēc laboratorijā veiktajām analīzēm izrādījās nekvalitatīvs. Tādēļ tika nolemts, ka tas jānofrēzē pilnībā, jo neatbilst nepieciešamajām prasībām. Līdz ar to remontdarbi Pleskavas ielā turpinās, un gaidāma arī satiksmes slēgšana, organizējot to pa apbraucamajiem ceļiem laikā, kad tiks uzklāta asfalta aizsargkārta.

Labo ne tikai aizsargkārtu, bet arī apakškārtu

“Laboratorijas atzinums parādīja to, ka nekvalitatīva ir ne vien asfalta aizsargkārta, bet pēc tās nofrēzēšanas jāvērtē arī apakškārtas kvalitāte. Tajās vietās, kur arī apakškārta neatbilst noteiktajām prasībām vai vizuāli redzams nekvalitatīvs klājums, nepieciešams ieklāt  jaunu apakškārtas masu. Tādēļ tagad, sākot no Kolberģa puses, kur ir  Pleskavas ielas sākums, līdz pat tās krustojumam ar Cerību ielu, darbs jau tika izdarīts – gan noņemta aizsargkārta, gan, visām iesaistītajām pusēm objektu apsekojot un novērtējot, vietām arī apakškārtā ieklāts jauns segums. Tagad šis posms ir salabots, virsū uzklājot pilnīgi jaunu asfalta aizsargkārtu,” laikrakstam stāsta Pleskavas ielas atjaunošanas projekta vadītājs, Alūksnes novada domes Īpašumu nodaļas vadītājs  Ingus Berkulis.

Nākamajā posmā, sākot no Pleskavas ielas un Cerību ielas krustojuma līdz projekta pirmās kārtas sākumam, arī jau pilnībā noņemta ielas seguma aizsargkārta. Pagājušajā nedēļā šo teritoriju vēl apsekoja visas projektā iesaistītās puses un novērtēja tās vietas, kur nepieciešams noņemt arī apakškārtu. Pašlaik apakškārta šajā posmā tiek labota, izfrēzējot bojātās vietas un ieklājot jaunu asfalta masu, tādēļ satiksme tiek organizēta, šī posma abos galos uzstādot luksoforu. “Kad vēlreiz paveiktais labošanas darbs tiks novērtēts un saņemta atļauja, arī šajā posmā tiks ieklāta jauna asfalta virskārta,” skaidro I. Berkulis.

Projekts pašvaldībai nesadārdzināsies

Jau iepriekš skaidrots, bet projekta vadītājs vēlreiz uzsver, ka bojājumu novēršana pašvaldībai projekta izmaksas nesadārdzinās. “Tas ir vienīgi būvnieka atbildībā par saviem līdzekļiem novērst darba gaitā radušās nepilnības un bojājumus, lai objekts pasūtītājam – Alūksnes novada pašvaldībai – tiktu nodots kvalitatīvs,” saka I. Berkulis.

Laikā, kad tiek noņemta ielas seguma virskārta un labota apakškārta, ielā nevienā brīdī netiek slēgta satiksme, bet transporta kustība pa šo ielu tiek organizēta tā, lai netraucētu būvdarbus. Tad, kad tiks klāta pēdējā asfalta aizsargkārta, ko pašvaldība vēlas redzēt uzklātu bez vidējās šuves, iedzīvotājiem jārēķinās, ka iela uz aptuveni divām dienām atkal būs slēgta. “Tad tiks piedāvāta jauna satiksmes organizācijas shēma, par ko pašvaldība iedzīvotājus informēs atsevišķi,” norāda I. Berkulis.

Vietējās ziņas