Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Tirgotāji un ēdienu piegādātāji turpina strādāt pie kapacitātes palielināšanas

Tirgotāji un ēdienu piegādātāji turpina risināt mājas piegādes pakalpojuma nodrošināšanu, palielinot darbinieku skaitu un ieviešot tehnoloģiskus uzlabojumus pakalpojuma sistēmā, informē  aģentūra LETA.
Mazumtirgotāja "Rimi Latvia" e-komercijas formāta direktors Didzis Kirstuks skaidroja, ka no 14.marta uzņēmums palielinājis "Rimi" e-veikalā apkalpoto klientu skaitu un atvēris papildus dienas rezervāciju veikšanai, tomēr pieprasījums e-veikalā turpina pieaugt - patlaban digitālā rinda ir līdz 3.aprīlim. Tāpēc regulāri strādā pie kapacitātes palielināšanas visos aspektos.

Klientiem bezkontakta piegādi

Pēc viņa teiktā, patlaban "Rimi Latvia" prioritāte ir preču kvalitātes un drošības nodrošināšana, kā arī e-veikala jaudas palielināšana. Tāpēc patlaban nodrošina dažādus risinājumus "Rimi Latvia" darbinieku un pircēju drošībai, piedāvā klientiem bezkontakta piegādi, kā arī ik dienu ievieš jaunus uzlabojumus informāciju tehnoloģiju (IT) sistēmas darbībā un e-veikala kapacitātes palielināšanai.

Kā atzīmēja "Wolt" vadītāja Baltijas valstīs Līsa Ristala, pēc ārkārtējā stāvokļa izsludināšanas "Wolt" Latvijā nav novērojis strauju pasūtījumu pieaugumu, ko daudzi gaidīja. Pagājušā nedēļa bija ļoti līdzīga iepriekšējai nedēļai no pirmdienas līdz ceturtdienai. Savukārt nedēļas nogalē bija vērojama zināmi relatīva izaugsme, taču nekas neierasti augsts, skaidroja "Wolt" pārstāve, piebilstot, ka piegādātājs Latvijā joprojām ir mazs, tāpēc bizness aug organiski.

Stingri piegādes standarti

"Mēs arī esam noteikuši stingrus apkalpošanas un piegādes standartus: pārtikai līdz klientiem jānonāk 35 minūtēs. Un tas ietver arī gatavošanas laiku. Mums ir svarīgi saglabāt šo standartu, un arī šī nedēļa nav izņēmums. Tā kā mēs pastāvīgi sekojam pieprasījumam un pastāvīgi uzņemam jaunus kurjeru partnerus, pašreizējā situācija nav mainījusi mūsu darbību līdz šim," viņa norādīja.

Ristala sacīja, ka "Wolt" pieņemam jaunus kurjerus ierastajā tempā, kas vairāk saistīts ar to, ka "Wolt" ir jauns uzņēmums Latvijā, nevis Covid-19 izplatības dēļ.

Vienlaikus "Wolt" pārstāve atzīmēja, ka cilvēku veselība un drošība uzņēmumam ir ļoti svarīga. Lai novērstu vīrusa izplatīšanos, "Wolt" piegādes procesā ieviestas bezkontakta piegādes. Tas nozīmē, ka "Wolt" pasūtījumi tiks atstāti pie klienta durvīm, savukārt restorāni ir izveidojuši kurjeriem atsevišķas pasūtījumu saņemšanas letes.

LETA jau ziņoja, ka no 13.marta līdz 14.aprīlim Latvijā saistībā ar Covid-19 vīrusu izsludināta ārkārtējā situācija, šajā laikā nosakot virkni ierobežojošu pasākumu ar mērķi ierobežot vīrusa izplatību.

Latvijas ziņas