Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

"Latvijas pasts" ieviesis centralizētu klientu apkalpošanas tālruni

AS "Latvijas pasts" ieviesis centralizētu attālināto klientu apkalpošanu ar vienotu tālruni, aģentūru LETA informēja kompānijas pārstāve Vineta Danielsone.
Viņa norādīja, ka "Latvijas pasts" pārgājis uz vienotu informatīvo tālruni, nodrošinot visā valstī identiskus klientu apkalpošanas standartus, klientu problēmu un jautājumu apzināšanu, kā arī to uzskaiti un analīzi. Attālinātās klientu apkalpošanas instrumenti - tālruņa zvani un mobilās īsziņas, e-pasta vēstules un ziņas sociālajos tīklos - turpmāk tiks apkalpoti vienuviet.

Danielsone skaidroja, ka klientu centra modelis izveidots, ņemot vērā, ka pasta nodaļu primārais darba uzdevums ir klientu klātienes apkalpošana attiecīgajā pasta pakalpojumu sniegšanas vietā, bet noslogotākajā darbalaikā atbildēt uz tālruņa zvaniem visās gandrīz 400 pasta nodaļās ne vienmēr ir iespējams. Konsultāciju sniegšana pa tālruni un cita veida attālinātā klientu apkalpošana īpaši problemātiska mazajās pasta nodaļās, kur strādā tikai viens darbinieks.

"Komunikācijas pilnveidošana ar klientu ir mūsu prioritāte, tāpēc esam tajos saziņas kanālos, kur klientam ar mums sarunāties ir visērtāk. Pārņemot visu pasta nodaļu ienākošos zvanus, "Latvijas pastam" izdevies efektīvi uzlabot komunikāciju ar klientiem, taču jauno sistēmu turpinām pilnveidot, lai tā darbotos arvien efektīvāk. Šobrīd aktīvi strādājam, lai līdz vasaras beigām klientu centra darbalaiks tiktu pielāgots ilgāk strādājošo pasta nodaļu darbalaikam, nodrošinot saziņu arī pēc tradicionālā darbalaika beigām," uzsvēra "Latvijas pasta" klientu centra vadītājs Kārlis Udrass.

"Latvijas pasta" klientu centrs pasta nodaļu ienākošo zvanu pakāpenisku pārņemšanu sāka 2018.gada nogalē, un šobrīd centralizēta attālinātā komunikācija tiek nodrošināta visās 382 pilna spektra pasta nodaļās. Pārkārtojot līdzšinējos resursus un uzlabojot efektivitāti, klientu apkalpošanā patlaban strādā 21 klientu apkalpošanas speciālists. Plānots, ka to skaitu tuvākajā nākotnē papildinās arī virtuālie asistenti.

"Latvijas pasta" klientu centra tālrunis ir 27008001 vai 67008001, bet e-pasta adrese ir [email protected].

"Latvijas pasts" nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību Latvijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. "Latvijas pasts" ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4000 darbinieku.

Latvijas ziņas