Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Gulbenes – Alūksnes bānītis lepojas ar paveikto darbu 2

Pagājušajā nedēļā šaursliežu dzelzceļa līnijā Gulbene – Alūksne notika jau piektā pasažieru vagona izmēģinājuma brauciens pēc depo remonta.

SIA „Gulbenes – Alūksnes bānītis” sabiedrisko attiecību speciālists Marina Deļikatnaja - Buša informē, ka gatavojoties ikgadējiem Bānīša svētkiem un sakarā ar pasažieru vagonu nolietoto tehnisko stāvokli, šī gada jūlijā un augustā tika veikts četru vagonu virsbūvju faktisks kapitālais remonts, lai vagoni priecētu pasažierus gan kosmētiski, gan nodrošinātu patīkamus un drošus brauciena apstākļus. Vagoniem paveiktie darbi ir ļoti dažādi, atkarībā no to stāvokļa - vienam vagonam tika veikta arī interjera atjaunošana, visiem Demihovas tipa vagoniem tika nomainītas tamburu grīdas, kuras bija pilnīgi caurrūsējušas, kā arī visiem vagoniem tika izdarīts ritošā sastāva bremžu daļu remonts un virsbūvju pilnīga pārkrāsošana. Pateicoties uzņēmuma vadības politikai, vagonu remonti tika izpildīti ātros tempos un praktiski izmantojot tikai uzņēmuma iekšējos resursus - tika pieņemti jauni darbinieki, sagatavotas uzņēmuma darbnīcas, atjaunots instrumentu klāsts un materiālu bāze. Šādi bija iespējams gan nodrošināt augstu darbu kvalitāti, gan samazināt kopējās remonta izmaksas.

SIA „Gulbenes – Alūksnes bānītis” vadība arī piemin, ka iesākti darbi pie vagonu elektrosistēmu unifikācijas un ieviesta vagonu radifikācija – iespēja vagonos ar skaļruņu palīdzību izplatīt paziņojumus, saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.

Savukārt šī gada rudenī paralēli ikdienas darbiem tika veikts arī piektā vagona remonta un atjaunošanas darbi, kas noslēdzās šī gada decembrī. Neskatoties uz to, ka  daži no atjaunotajiem vagoniem ir pat vairāk kā 50 gadus veci, tie joprojām tiek izmantoti regulārā ekspluatācijā. Jāpiebilst, ka šāda veida rūpīgus remontus pasažieru vagoni savas pastāvēšanas laikā vēl nebija piedzīvojuši.

Uzņēmuma vadība piebilst, ka ņemot vērā iespējamo nākošā gada finansiālo stāvokli, bija ļoti svarīgi pasažieru vagonu remontu veikt tieši šajā gadā. Tas būšot labs atspaids nākamajiem gadiem un kādu laiku varēšot justies droši, ka ar pasažieru vagoniem problēmu nebūšot, ko gan īsti nevarot teikt par uzņēmuma dīzeļlokomotīvēm, kuras savā ievērojamā vecumā nav vairs tajā labākajā stāvoklī, taču līdzekļu nopietniem remontiem uzņēmumam šobrīd nav.

Komentāri 2

Un kā ar Ilmāru? Tas ar lepojas, pat no ministrienes goda rakstu saņēma

pirms 9 gadiem, 2010.12.22 19:34

Vietējās ziņas