Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

19. decembrī aicina uz vienotā klientu apkalpošanas centra atvēršanu Alūksnē 2

19. decembrī pulksten 14.00 Alūksnes novada pašvaldības administratīvajā ēkā, Dārza ielā 11, Alūksnē, atklās jauno Alūksnes novada Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru. Informē Alūksnes novada domes sabiedrisko attiecību speciāliste Evita Aploka.

Atklāšanas pasākumā aicināti piedalīties visi interesenti, būs iespēja iepazīties gan ar jaunizveidoto klientu apkalpošanas centru, gan arī citām atjaunotajām telpām administratīvās ēkas 1. stāvā.

Klientu apkalpošanas centra ēkas esošajās telpās joprojām būs saņemamas Lauku atbalsta dienesta, Valsts zemes dienesta, Valsts ieņēmumu dienesta un Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes ekspertu konsultācijas un pakalpojumi to noteiktajā klientu pieņemšanas laikā un kārtībā. Savukārt Valsts darba inspekcija klientus pieņems vienu reizi mēnesī Klientu apkalpošanas centrā.

No pašvaldības puses klientu apkalpošanas centrā strādās divi klientu apkalpošanas speciālisti, kuri apkalpos klientus jautājumos, kas saistīti ar pašvaldības kompetenci (pieņems iesniegumus, izsniegs atbildes, izziņas u.c. dokumentus, sniegs konsultācijas un informāciju), kā arī pieņems klientus iepriekš minēto valsts iestāžu kompetencē esošajos jautājumos laikā, kad šīs iestādes apmeklētājus nepieņems. Jāpiebilst, ka pašvaldības klientu apkalpošanas speciālisti nesniegs valsts iestāžu pakalpojumus pilnībā, bet tikai tajā apmērā, cik katra no iestādēm ir deleģējusi. Apmeklētājiem klientu apkalpošanas centrā sniegs konsultatīvu un praktisku atbalstu portāla latvija.lv e-pakalpojumu lietošanā, darbā ar datoru, e-parakstu, e-adresi. Klientu apkalpošanas centra mērķis ir vienuviet nodrošināt ērti pieejamus valsts iestāžu un pašvaldības sniegtos pakalpojumus visiem interesentiem.

Centra telpās būs pieejami arī pašvaldības kases pakalpojumi, kur varēs norēķināties par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, samaksāt nodevas un nekustamā īpašuma nodokli. Pagastu pārvaldēs, sākot ar 2020. gada 1. janvāri, nebūs iespējams veikt rēķinu un nekustamā īpašuma nodokļa apmaksu skaidrā naudā. Tāpat klientu apkalpošanas centra telpās būs risināmi visi ar dzīvesvietas deklarēšanu un nekustamā īpašuma nodokli saistītie jautājumi.

Ērtākai pakalpojumu saņemšanai ierīkos klientu plūsmas regulēšanas sistēmu ar rindu mašīnu. Klientu apkalpošanas centrā būs atsevišķa telpa, kurā apmeklētāji varēs tikties ar pašvaldības speciālistiem, lai risinātu interesējošos jautājumus un vajadzīgais speciālists nebūtu jāmeklē pa visu ēku. Tāpat centra telpās iedzīvotāju pieņemšanas varēs organizēt Alūksnes novada domes deputāti.
Taupīt laiku un naudu, apmeklējot vienu klientu apkalpošanas centru tā vietā, lai saņemtu sev nepieciešamos pakalpojumus atsevišķi katru savā valsts vai pašvaldības iestādē – tā ir priekšrocība, ko piedāvā Valsts un pašvaldību vienotie klientu apkalpošanas centri.
Klientu apkalpošanas centra izveidei ir izlietots Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas piešķirtais finansējums 46 377,92 eiro un Alūksnes novada pašvaldības finansējums 65 579,40 eiro apmērā.

Komentāri 2

kurkulis13

Pilnīgi iespējams, ka pie durvīm sēdēs sargsuns, kuram būs jāizstāsta ko vēlies un pie kā gribi nokļut, un tad nu viņš lems vai drīkstēšu es iet, vai būs man rindu mašīnā jāpiesakās. Galvenais ir būt tālāk prom no tautas un pa logu viņus vērot.

pirms 14 dienām, 2019.11.30 14:06

Viedoklis

Vēl labāk to tautu vispār un nekad neredzēt..... un lai nemēģina nemaz kāds tuvoties.

pirms 13 dienām, 2019.12.01 15:50

Vietējās ziņas