Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Vienkārši padomi slaidākai dzīvei 1

Organismam nenāk par labu radikālas pārmaiņas – pārēšanās un badošanās tūres, tāpēc efektīvāk ir apgūt vienkāršus paradumus slaida dzīvesveida uzturēšanai ikdienā, atgādina portāls “Subscribe.ru”.

Pirmkārt, izvēlieties mazus našķu iepakojumus, ja nevarat atturēties vispār. Ir neliela, bet kaloriju ziņā būtiska atšķirība, vai apēst 175 vai 125 gramus riekstiņu, 150 vai 80 gramus šokolādes. Viltība slēpjas tieši iepakojuma izvēlē – grūti apstāties pusceļā, bet patīkami ļaut sev apēst visu.

Priekšroka jādod piena produktiem ar pazeminātu tauku saturu. Par to priecātos arī jūsu kardiologs. Piena garša nepazudīs arī tad, ja tauku saturs būs 1,5 procenti, nevis 3,2, tie ir psiholoģiski aizspriedumi. Toties ar katru piena glāzi saņemsiet par 30 kalorijām mazāk. Tāpat garša nemainās, ja 20 procentu “vērta” krējuma vietā izvēlas piecpadsmitprocentīgu. Pa sīkumiem vien kalorijas salasās arī, liekot tējā, kafijā divas vai trīs karotītes cukura. Pamēģiniet vienu, toties ar kaudzīti – tas tomēr būs mazāk nekā divas. Cepot smalkmaizītes, pamēģiniet arī tur samazināt cukura daudzumu.

Nereti mērces tiek gatavotas, tradīcijas pārņemot, ne kritiski tās izvērtējot – milti, krējums, salātiem majonēze. Salātiem labāk izmantot eļļu, bet liesākām mērcēm iedvesmu var smelties kaut vai veikalu plauktos vai recepšu krājumos.
Izdevīgi ir pāriet uz pannām, kas ļauj cept bez eļļas vai ar minimālu tās daudzumu. Nereti eļļu lej jau avansā, nepadomājot, ka, piemēram, gaļai ir pašai savi tauki.

Komentāri 1

karla

Pilnīgi piekrītu - nevis ierobežot sevi ar diētām, bet es ēst ar mēru un kilogrami pazūd nemanot.

pirms 8 gadiem, 2010.01.07 16:07

Veselība