Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Veselīga āda arī rudens sezonā

Rudens mēneši ne tikai izkrāso koku lapas, bet arī ievieš lielākus kontrastus gaisa temperatūrās. Mūsu āda pēc intensīvas sauļošanās vasarā vēl nav paguvusi atgūties no ultravioletā starojuma radītajiem bojājumiem, kam seko jau nākamie nelabvēlīgie apstākļi – ass vējš, aukstums un sausais gaiss no telpās esošās apkures. Visi šie faktori ādu padara jo īpaši sausu, tāpēc tās kopšanā nepieciešams ievērot rūpīgāku un dziļāku kopšanu. Par to, kā labāk rūpēties par ādu rudens sezonā, stāsta BENU farmaceite Jeļena Gribanova


Pēc vasaras sezonas svarīgākais ir dziļa ādas mitrināšana, ko ieteicams ievērot ne tikai ķermeņa, bet arī sejas ādas kopšanā. Dziļai sejas ādas mitrināšanai lieliska kombinācija būs seruma un krēma lietošana. Mitrinošs serums ir lielisks līdzeklis, kas ļoti ātri un viegli iesūcas ādā, veicot dziļu ādas mitrināšanu no iekšpuses. Rudens laikapstākļos lieliski noderēs vitamīnu serumi, kuri pabaros ādu ar vitamīniem, vienlaikus uzlabojot sejas krāsu. Taču pēc seruma lietošanas ādas kopšanas procedūra jāpabeidz ar mitrinošu vai barojošu dienas vai nakts krēmu, kas nodrošinās ādai nepieciešamo aizsardzību.

Galvenais ir vadīties pēc ādas sajūtām un izvēlēties savam ādas tipam atbilstošus ādas kopšanas līdzekļus. Ja ierastais krēms, kas agrāk lieliski veicis savu darbu, šķiet, zaudējis efektivitāti, āda visticamāk pie krēma pieradusi, tāpēc krēmus ieteicams pamainīt ik pēc triju līdz sešu mēnešu regulāras lietošanas.

Arī garās bikses un biezās jakas, ko valkājam rudens sezonā, kairina mūsu ādu un neļauj tai pilnvērtīgi uzņemt skābekli, tāpēc nozīmīgi ādas kopšanā ne tikai ievērot regulāru mitrināšanu, bet arī veikt ķermeņa pīlingu. Veicot pīlingu vienu reizi nedēļā, tas ļaus atbrīvoties no atmirušajām ādas šūnām, ādu padarot mirdzošāku un veselīgāku.

Ja jūtams, ka nākas saskarties ar ļoti sausu ādu, kurā vērojamas plaisas un ādas lobīšanās, tikai ar ārējiem kosmētikas līdzekļiem neiztikt. Tādos gadījumos ādai vēlams uzturu papildināt ar vitamīniem. Rudens un ziemas sezonā sulīgais augļu un ogu laiks ir beidzies, tomēr uzturu ieteicams bagātināt ar vērtīgajiem rudens dārzeņiem. Noderīgs būs A un E vitamīns, kas lieliski palīdzēs kā sausai ādai, tā arī imunitātes stiprināšanai. Tāpat neiztikt arī bez nepiesātinātajām taukskābēm jeb zivju eļļas, ko tikai ar uzturu vien pietiekamā daudzumā nespējam uzņemt. Tas palīdzēs saglabāt ādai nepieciešamo elastību un mitrumu, nodrošinot veselīgu ādu arī vēsajā rudens sezonā.

Veselība