Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

SMS mārketings: 9 padomi personiskākas īsziņas radīšanai

SMS mārketings ir lieliska iespēja komunicēt ar esošajiem vai potenciālajiem biznesa klientiem, sniedzot jaunāko informāciju par uzņēmumu, atlaidēm u.c. Un, lai arī varētu šķist, ka šī mobilā mārketinga stratēģija ir novecojusi, tā nav taisnība.

Īsziņas to saņēmēji atver teju 100% gadījumu, turklāt izlasa vidēji 3 minūšu laikā kopš saņemšanas brīža. Vai tas nav pārsteidzoši? It nemaz, jo, lai arī mūsdienu cilvēki arvien vairāk iegādājas viedtālruņus, kas nodrošināti ar papildu funkcijām, tostarp internetu un aplikācijām, īsziņas izlasa ikviens.

Vienkāršā komunikācija, tieši īsziņas un zvani ir primārais iemesls telefona iegādei. Tādēļ šī iespēja pavisam noteikti jāizmanto arī uzņēmumiem!

Bet ir svarīgi ne tikai iegūt klientu datus (vārdu, telefona numuru) un izvēlēties uzticamu servisu, kas nodrošina īsziņu izsūtīšanu, bet arī saprast, kā šo SMS rakstīt, lai tā radītu patiku un lojalitāti pret uzņēmumu, vēlmi uzzināt vairāk.

SMS ir ārkārtīgi personisks, tādēļ to nedrīkst aizmirst arī tad, ja ziņu sūti, nevis ģimenes loceklim vai draugam, bet arī klientam. Šeit būs 9 padomi, kuri arī Tev palīdzēs radīt personisku, interesi raisošu SMS:

  1. Telefona numura vietā izmanto vārdu

Tev varbūt šķiet acīmredzami, bet ļoti iespējams, ka SMS saņēmējs nezinās, no kā ir atnākusi šī ziņa, ja to nekur nenorādīsi. Turklāt cilvēki ar lielāku interesi atver tās SMS, kas sūtītas nevis no nezināmiem telefona numura, bet gan kāda, kurš ir mūsu kontaktu sarakstā.

Un arī tev ir iespēja radīt šādu iespaidu, ja telefona numura vietā kā sūtītāju norādīsi, piemēram, sava veikala nosaukumu.

  1. Sūti kvalitatīvu informāciju un piedāvājumus

Šis varbūt šķiet pats par sevi saprotams, un tomēr lieku reizi atgādināt, kāda informācija varētu būt noderīga auditorijai, nenāk par sliktu.

Nevajag sūtīt SMS katru dienu atkal un atkal pastāstot par akciju kādai precei. Pietiks, ja ziņu nosūtīsi reizi nedēļā, kad akcija ir sākusies. Rūpīgi padomā gan par dienu, gan laiku, kad vislabāk īsziņas būtu sūtīt.

Tāpat neaizmirsti vismaz ik pa laikam savai klientu datu bāzei sniegt kādu īpašu piedāvājumu, piemēram, mobilos kuponus, saiti uz video u.tml. Ja piedāvāsi savai mobilajai auditorijai ko tādu, kas nav pieejams citiem, tas viņiem ļaus justies īpašiem un tikai vairos lojalitāti.

  1. Pievieno interaktīvu saucienu uz darbību

Tavs mērķis taču ir ar šīs īsās ziņas palīdzību radīt vēlmi uzzināt vairāk vai rīkoties, vai ne? Tad arī šajā SMS pievieno linku (vislabāk teksta beigās), kas tālāk vestu, piemēram, uz tavu mājas lapu, vai īpaši mobilajām ierīcēm pielāgotu landing lapu, kur tad ir sniegta plašāka informācija.

Kā pievienot linku? Ir divi veidi. Vari ievietot pilno lapas adresi vai izmantot rīku īsāku URL ģenerēšanai, piemēram, goo.gl.

  1. Atgādini ziņas saņēmējam, kādēļ viņš šo SMS saņem

Uzņēmumi un mārketinga speciālisti rīkojas gudri un zina, kā iegūt klientu telefona numuru (protams, ar viņu pašu atļauju), bet bieži vien aizmirst, ka pats klients to var būt aizmirsis. Tādēļ par ļaunu nenāks, ja lieku reizi atgādināsi, kādēļ viņš vispār saņem šo ziņu no tava uzņēmuma.

Domā, kā to panākt? Pavisam vienkārši. Vari SMS vidū iekļaut vārdu “klienti”, piemēram, “Klientiem 50% atlaide…” Tad šis cilvēks sapratīs, ka arī viņš ir jūsu klients un, acīmredzot, aizpildījis kādu klientu anketu vai tml.

  1. Apsveic dzimšanas dienās un citos svētkos

Nekas cilvēku tā neiepriecina kā dāvana svētkos. Un nekas, ja nevari piedāvāt bezmaksas produktu, jo arī, piemēram, 50% atlaide pirkumam tiks novērtēta. Tikai neaizmirsti pajautāt dzimšanas dienu, kad ievāc datus!

  1. Uzrunā vārdā

Ikviena ziņa kļūst daudz personiskāka, ja tās saņēmējs tiek uzrunāts vārdā. Tādēļ parūpējies par to, lai arī tavā SMS tās saņēmējs tiktu uzrunāts!

  1. Nepārcenties

Lielie burti un dažādi simboli noteikti pievērš uzmanību, bet tajā pašā laikā tie var būt ļoti uzmācoši un pat rupji. Interneta vidē tas ir ļoti nepieklājīgi un tiek salīdzināta ar bļaušanu.

Bet tendences arvien vairāk rāda, ka, pareizi iekļaujot šādā veidā rakstītos burtus un emoji simbolus, ziņa vairāk uzrunāt. Tādēļ ir svarīgi saprast tieši kuru teksta daļu, frāzi vai vārdu rakstīt ar lielajiem burtiem. Padomā par to, ko tas varētu nozīmēt un kā to varētu izlasīt ziņas saņēmējs!

  1. Esi fokusēts

Vienkāršība patiesi ir mārketinga zelta likums. Tas nozīmē, ka arī īsu ziņu nevajag sarežģīt. Neraksti sarežģītus vārdus un vienā SMS ietver tikai vienu piedāvājumu, lai ziņa paliktu vienkārša un skaidra.

Apzinies auditoriju un runā ar viņiem tieši. Raksti tikai par to, kas ir svarīgs. Pievieno tikai tādas detaļas, kas ir nepieciešamas – mājas lapu vai telefona numuru.

  1. Arī tavai ziņai jābūt profesionālai

Lai arī tai jābūt vienkāršai, tomēr tavai ziņai jāparāda profesionalitāte. Neizmanto nevajadzīgus un prastus vārdu saīsinājumus un nepārspīlē ar emociju simboliem. Raksti tādā valodā, kas raksturīga tavam uzņēmumam, zīmolam!

Reklāmraksti