Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Veģetāriete uz nedēļu. 7 dienu diēta slaidākam augumam un jaunai pieredzei

Jebkura iedarbīga diēta ātrai notievēšanai ir saistīta arī ar to saukto bumeranga efektu. Atgriežoties pie ierastās ēdienkartes, zaudētie kilogrami ātri atrod atpakaļceļu. Lai no tā izvairītos, diētas atcelšanai jābūt pakāpeniskai.

Veģetārā diēta 7 dienām
Rezultāts: mīnus 2-2,5 kg

Ievērot šo diētu uz vienu nedēļu ir viegli: izdrukā vai saglabā datorā ēdienkartes sarakstu brokastīm, pusdienām un vakariņām un izvēlies jebkuru iepatikušos variantu, neaizmirstot tos mainīt.

7 dienu veģetārā diēta: brokastis
1. variants: glāze kefīra ar pazeminātu tauku saturu + 2 pilngraudu maizītes ar liesu biezpienu un plānu kārtiņu ievārījuma (ne vairāk kā 1 tējkaroti.) + 1 ābols

2. variants: tase tējas + 2 gabaliņi liesa cietā vai puscietā siera + 1 ābols

3. variants: kefīrs vai tēja + pilngraudu vai auzu tosts ar nelielu daudzumu rīvēta siera + 1 ābols

7 dienu veģetārā diēta: pusdienas

1. variants: 4 biezas šķēles tvaicēta ķirbja + omlete no vienas olas (gatavo uz teflona pannas, kas viegli ieziesta ar augu eļļu ar papīra dvieļa palīdzību) + 1 vidējas auglis (ne banāns) + 1 batoniņš ābolu pastilas.

2. variants: liela tase svaigu salātu no kāpostiem, tomāta, sīpola un diedzētiem graudiem ar olīveļļu un citrona sulu + 1 vārīta ola + tēja.

3. variants: sautēts vai cepeškrāsnī cepts kabača vai ķirbja ragū ar svaigu kukurūzu, zaļumiem un nelielu daudzumu olīveļļas + augļu salāti bez mērces.

7 dienu veģetārā diēta: vakariņas
1. variants: liels šķīvis viegla dārzeņu buljona + porcija svaigu vai tvaicētu dārzeņu + 1 cepts ābols ar kanēli.

2. variants: liels šķīvis viegla dārzeņu buljona + porcija rīvētu burkānu + 2 vārītas olas + 1 neliels auglis.

3. Variants: liels šķīvis viegla dārzeņu buljona + 100 g vārītu brūno rīsu + 1 porcija svaigu vai tvaicētu dārzeņu.

Papildus tējai un ūdenim starp ēdienreizēm dienā drīkst apēst 1 trauciņu liesa jogurta (var ar saldinātāju) un 1 tostu ar cietu vai puscietu sieru.

Avots: "Fithacker"

Izklaide