Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Iepērkoties svarīgākas kļūst sajūtas

Analizējot pircēju iepirkšanās paradumus, redzams, ka veikalu apmeklētājiem aizvien svarīgākas kļūst emocionālās sajūtas, liecina “Maxima mazumtirdzniecības kompass” dati. Pircējiem būtiski ir tādi kritēriji kā ērta iepirkšanās (26,1%), laipna apkalpošana (18%) un patīkama atmosfēra (16,1%).


Tomēr, izvēloties iepirkšanās vietu, iedzīvotājiem vissvarīgākais ir piedāvājumā esošais sortiments (44%) un preču kvalitāte (32,9%). Salīdzinot visus faktorus pa vecuma grupām, redzams, ka vissvarīgākās emocionālās vērtības ir tieši gados jaunāko pircēju vidū, no 18 līdz 24 gadiem, bet vismazsvarīgākās no 55 līdz 63 gadiem.


“Lai izprastu savu pircēju un viņa vēlmes, ir vitāli svarīgi saprast, kas cilvēkiem ir nozīmīgs pirkuma veikšanās procesā. Analizējot pētījuma rezultātus, varam redzēt, ka būtiski pieaugusi pircēju apmierinātība ar apkalpošanas kvalitāti, veikala dizainu, interjeru un cenu līmeni. Tas ir viens no iemesliem kāpēc arvien vairāk “Maxima Latvija” investīcijas tiek novirzītas uz esošo veikalu rekonstrukciju – veikali kļūst patīkamāki kā pircējiem, tā arī darbiniekiem. Arvien vairāk laika un resursu ieguldām darbinieku attīstība un izaugsmē, uzlabojot apkalpošanas kultūru veikalos – 2018. gadā investīcijas darbiniekos sastādīja 8 miljonus eiro,” uzsver “Maxima Latvija” biznesa analītikas departamenta vadītāja Zane Kaktiņa.

Izklaide