Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Ko mums māca reklāmas?

Kāds asprātis apkopojis vairāk kā desmit lietas, ko mums māca reklāmas. Krāšņās televīzijas ekrānos redzamās reklāmas nereti rada pavisam ačgārnu priekšstatu par cilvēku ikdienā notiekošo. Piemēram, reklāma mums ļāvusi uzzināt, ka ikviena...

Zinu cilvēkus, kuri tieši reklāmu muļķību dēļ atsakās tās skatīties un pārraižu starplaikos spītīgi cenšas atrast televīzijas kanālu, kurā reklāmu šobrīd netiktu rādīta. Es esmu cilvēks, kurš skatās reklāmas. Neteiktu, ka ar lielu sajūsmu un iedziļināšanos katrā teiktajā vārdā, bet skatos. Reklāmas patērētājus iedala trīs grupās – reklāmas noraidītājos, reklāmas upuros un reklāmas racionālajos patērētājos. Man sevi gribētos dēvēt par racionālo patērētāju – reklāmas mani neietekmē, taču, kad jāiegādājas kāda prece, reklāma kalpo kā svarīgs informācijas avots. Pēc augstāk pieminētā asprāša veidotā saraksta izlasīšanas reklāmas sāku skatīties cītīgāk. Intereses pēc. Jāatzīst, ka tiešām dažbrīd tās ir muļķību kalngals un starp citu liek ne vien smaidīt, bet uzlabo arī omu. Savukārt reklāmas ruļļu fona dziesmas ir ar gana lipīgiem vārdiem un vienreiz dzirdētas atmiņā paliek uz ilgāku laiku.


Blogi