Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

No 15. februāra līdz 3. aprīlim jāiesniedz valsts amatpersonas deklarācija par 2017. gadu

Laikā no 2018. gada 15. februāra līdz 3.aprīlim ieskaitot valsts amatpersonām ir jāiesniedz kārtējā gada valsts amatpersonas deklarācija par 2017.gadu. Deklarācijas jāiesniedz elektroniski, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu (EDS). Atbilstoši VID rīcībā esošajai informācijai kārtējā gada deklarācija par 2017.gadu jāsniedz 57 676 valsts amatpersonām, informē VID Sabiedrisko attiecību daļa.

Ja gadījumā ir nozaudēts VID piešķirtais EDS identifikators un parole, to vairs nav nepieciešams atjaunot. Gan valsts amatpersonas deklarāciju, gan jebkuru citu dokumentu iespējams iesniegt EDS, autorizējoties ar internetbankas rekvizītiem.

Aizpildot deklarāciju, pēc attiecīgās deklarācijas sadaļas atvēršanas tajā iespējams iegūt informāciju, kas par minēto personu pieejama dažādās valsts informācijas sistēmās un ir nepieciešama deklarācijas aizpildīšanai (par īpašumā vai kopīpašumā esošiem nekustamajiem īpašumiem, kas reģistrēti zemesgrāmatā; par valdījumā vai lietošanā esošajiem nekustamajiem īpašumiem, kuri reģistrēti Valsts zemes dienesta pārziņā esošā valsts informācijas sistēmā "Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēma"; par īpašumā vai valdījumā esošiem transportlīdzekļiem, kuri reģistrēti VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” pārziņā esošā valsts informācijas sistēmā “Transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistrs”; par gūtajiem ienākumiem, kas deklarēti VID, un dati (vārds, uzvārds, radniecība) par laulāto, vecākiem, brāļiem, māsām un bērniem, kas pieejami Iedzīvotāju reģistrā, kā arī informāciju par papildus ieņemamajiem amatiem no VID rīcībā esošiem datiem.

Aicinām, aizpildot deklarāciju, izmantot šo iespēju, taču vienlaikus atgādinām, ka valsts amatpersonas pienākums ir pārbaudīt un, ja nepieciešams, arī precizēt un papildināt šo informāciju.

Atgādinām, ka deklarācijas Publicējamā un Nepublicējamā daļā ir sadaļa “Cita informācija”. Tajā iespējams norādīt informāciju, kas pēc deklarācijas iesniedzēja ieskatiem sniedz pilnīgāku priekšstatu par valsts amatpersonas mantiskā stāvokļa izmaiņām deklarēšanas periodā.

Iesniegtās deklarācijas iespējams arī precizēt, taču tikai viena mēneša laikā pēc tam, kad iesniegtā deklarācija publiskota VID tīmekļvietnē esošajā Publiskojamo datu bāzē. Lai precizētu iesniegto deklarāciju, amatpersonai ir jāvēršas VID, izmantojot Elektroniskās deklarēšanas sistēmu, un jāpamato precizējumu nepieciešamība.

Latvijas ziņas